** 21 **

Kada ulazis u kucu prouci dovu: Bismillahi veled na ve bismillahi haredna ve ala rabbina tevekkelna. (U ime Allaha ulazimo, u ime Allaha izlazimo, na naseg Gospodara se oslanjamo, potom se nazove selam ukucanima.) Analiziraj kako si proveo protekli dan, sta si dobro uradio i jesi li izvrsio sve obaveze. Prouci zikr pred spavanje, a to je vec spomenuti zikr koji se uci i ujutro. Prouci jos iz Kur'ana Amene-rresulu i Ajetul-kursijju, jer Muhammed, a.s, kaze: Ko prouci navece zadnja dva ajeta sure El-Bekare (Amene-rresulu…), dovoljno mu je….Kad legnes u svoju postelju prouci Ajetul-kursijju tada ce nad tobom biti jedan cuvar s Allahove strane, i sejtan ti se nece pribliziti sve dok ne svane.

Dova pred samo spavanje je: Bismikellahumme emutu ve ahja. (Allahu, s Tvojim imenom umirem i zivim.) Nemoj predugo spavati. Po mogucnosti klanjaj kijamu-llejl (nocni namaz), dok drugi spavaju.

Mozda ce se nekome uciniti da ovih obaveza i ucenja ima previse u jednom danu. Medjutim, koliko neki provode vremena u igri i zabavi, dangubi, beskorisnim razgovorima, gledanju televizije i slicno, za spomenute zikrove, ucenja i druge hairli poslove zasigurno treba manje vremena. I, na kraju, evo jos dvije poznate dove: Kur'anska dova koju je Muhammed, a.s, najcesce ucio: Rabbena atina fid-dun'ja haseneten ve fil-ahireti haseneten vekina azaben-nar. (Gospodaru nas, daj nam dobro na ovom svijetu, i dobro na buducem svijetu-ahiretu, i sacuvaj nas kazne Dzehennema) i dova kojoj Muhammed, a.s, poducava jednog ashaba, rekavsi mu: Ona ti sadrzi cijeli tvoj dun'ja i ahiret.: (Allahu, oprosti mi, smiluj mi se, uputi me, sacuvaj me, opskrbi me.)Allahummagfirli, verhamni, vehdini, ve afini, verzukni.

 

3 komentara

Komentariši